Bezorging
Verzendkosten
Bestellingen binnen Nederland worden vanaf 45 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 45 euro betaal je €4,99 verzendkosten.
Ook bestellingen naar België worden vanaf 45 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 45 euro betaal je €4,99 verzendkosten.
Bezorging en levertijden
Wanneer je voor 16:00 uur bestelt, doen wij ons uiterste best het de volgende dag te bezorgen. Heb je iets besteld en het is toch niet meer op voorraad? Dan krijg je bericht van onze klantenservice.
Wanneer je niet thuis bent, zal de bezorger proberen je pakket bij de buren af te leveren. Lukt dit niet gaat het pakket in veel gevallen naar een ophaalpunt. Ook is het mogelijk dat er bij de vervoerders vertraging ontstaat. Hier heeft STRIJCK geen invloed op. Voor meer informatie over de bezorging van je pakket kun je de toegestuurde Track & Trace link in de gaten houden.
Het verzendproces
Op het moment dat je in de kassa op “Plaats bestelling” hebt geklikt ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van je bestelling. Als je inlogt in je online account en dan aan de linkerkant klikt op “Bestellingen” dan kun je de huidige status van je bestelling bekijken. Zodra je bestelling verstuurd wordt ontvang je een Track & Trace link vanuit onze vervoerder waarmee je het pakket kunt volgen.
De Track & Trace link is een link dat onze vervoerders hebben ontwikkeld om je pakket te kunnen volgen. De Track & Trace geeft een indicatie van het verwachte tijdvak waarop de bezorger het pakket komt afleveren. Kleinere zendingen die als briefpost worden verstuurd krijgen vaak geen Track & Trace link. Vaak is briefpost de volgende werkdag geleverd.
Wil je het adres waarop de bestelling wordt bezorgd wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan kijken of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
Heb je de bestelling nog niet op de afgesproken dag ontvangen? Dan is het mogelijk dat het pakket vertraging heeft opgelopen of is blijven steken. Wij gaan voor je uitzoeken waar dit is misgelopen. Daarbij is het handig als je eerst nagaat of je wel of geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Hieronder staat wat je in beide gevallen kunt controleren.
Controleer het bezorgmoment door middel van de Track & Trace link
Heb je een mail met een verzendbevestiging ontvangen? Klik dan op de Track & Trace link die in deze mail staat. Mogelijk dat de vervoerder hier een bericht voor je heeft achtergelaten over de levering. Het kan zijn dat ze het een dag hebben verschoven, naar een ophaalpunt hebben gebracht of bij de buren hebben afgeleverd. Controleer ook je brievenbus voor een niet-thuis briefje.
Controleer het bezorgadres
Controleer het bezorgadres dat is opgegeven bij de bestelling. Deze kun je terugvinden in de bestellingsbevestiging. Staat dit adres verkeerd? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen hoe we het kunnen oplossen zodat jij toch je pakket ontvangt.
Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Controleer dan wat de huidige status is in je online account. Het kan zijn dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. De levertijd van een product kun je onder de bestelknop terugvinden op de productpagina.
Niet alle artikelen uit mijn bestelling zijn geleverd, wat nu?
Is de bestelling geleverd maar heb je niet alle producten ontvangen die je hebt besteld? Het kan zijn dat we de producten hebben moeten verdelen over verschillende pakketten en dat deze op verschillende tijden worden afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen of de missende producten onderweg zijn.