Bestellen

Advies en hulp bij kiezen

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Geen paniek! Onze specialisten staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je deskundig advies te geven over producten, kleuren en online bestellingen. Bel of e-mail met onze klantenservice, zo vanuit je eigen huis!

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je na het plaatsen van je bestelling iets willen wijzigen, producten willen toevoegen of de bestelling wilt annuleren neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij kijken met je mee wat de mogelijkheden zijn. Een bestelling annuleren is alleen mogelijk als de bestelling nog niet is verzonden.

Betalen

Betaalmethoden

Bij STRIJCK is het mogelijk om te betalen met o.a. iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, PayPal en de achteraf betaalmethode Billink en Afterpay. Betalingen verlopen middels onze betaalprovider MultiSafepay.

Ook voor onze Belgische klanten zijn er verschillende betaalproviders. Bij STRIJCK is het mogelijk om te betalen met Belfius, CBC, KBC.

Andere vragen over betalingen

Het komt wel eens voor dat je betaling niet lukt. Controleer dan eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken het dan graag voor je na!

Zodra je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je automatisch een bevestiging in je e-mailbox. Dit is geen bevestiging dat je betaling is afgerond. Als de betaling succesvol heeft plaatsgevonden ontvang je van ons een orderbevestiging. Hier leggen wij aan je uit hoe de rest van het proces eruit ziet. Je krijgt altijd een verzendbevestiging zodra het pakket is aangeboden aan onze vervoeder.

Wanneer je een bestelling plaatst dan ontvang je de factuur via de mail. Facturen kun je daarnaast terugvinden in je online account. Door in te loggen en te klikken op de bestelling waar je de factuur van op wilt vragen kun je de factuur inzien.

Wil je de factuur opvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer een bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om je factuur te wijzigen.

Heb je de bestelling geannuleerd? Dan ontvang je van ons een bevestigingsmail op het moment dat de annulering is verwerkt met daarin meer informatie over o.a. de terugbetaling.

Kortingscodes

1. Voeg de producten toe aan je winkelwagen.

2. Vul na het plaatsen van alle producten in je winkelwagen de kortingscode in. De kortingscode kun je invullen onderin de winkelwagen aan de linkerkant.

3. De korting wordt automatisch verrekend.

  • De geldigheid van de korting staat vermeld bij de uiting, met een maximale looptijd van 1 jaar.
  • Kortingscodes kunnen alleen tijdens het bestellen worden ingezet. Het is niet mogelijk om achteraf een kortingscode in te zetten.
  • Kortingscodes zijn, tenzij anders vermeld, eenmalig te gebruiken.
  • Kortingscodes kun je niet gebruiken in combinatie met andere acties.
  • Onze algemene voorwaarden zijn op kortingscodes van toepassing
  • Kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor geld
  • Kortingscodes zijn alleen middels een online bestelling inwisselbaar en niet inwisselbaar bij aankopen in de winkel.
  • Het is niet toegestaan kortingscodes te wijzigen of te vervalsen, met inbegrip van hacking, verspreiding van virussen, spamming of doorsturen (forwarden).
  • Kortingscodes mogen niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden.
  • Iedere (poging tot) fraude of niet toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van de kortingscodes wordt ontzegd.
  • Per bestelling kan maximaal 1 kortingscode worden ingewisseld.
  • De kortingscode vul je tijdens het afronden van je bestelling op de kassapagina. Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht je kortingscode in te zetten.